Реаговање Јована Вученовића на мој текст "Клепање и клепетање", који је он послао на већи број електронских адреса, објављујем и на овом блогу, поштујући новинарско правило: Саслушај и другу страну!
Више од тога, у жељи да унаприједимо комуникацију Крајишника, поштујући и другачије мишљење.
Ево Јовановог текста:
Уважени Саво Крајишниче.
Послије подужег размишљања и двоумљења одлучио сам да се ипшак огласим, пошто си ме без разлога и без иакаквог оправдања омаловажио и понизио, па сматрам за потребним да изнесем нека своја размишљања.
Како сам ја један од оних који „клепају и клепетају“, како си нас лијепо нагрдио, ваљда ћеш ми дати за право да те замолим да ми објасниш тко то и на који начин „клепа и клепета“. У мојем крају ријеч „клепетање“ имала је погрдно значење „причање без везе“ или „траћење времене без икаквог ефекта“
Прије свега свака ти част што си се окуражио да наведеш неке од пробелма протјераних Крајишника са њихових вишевјековних огњишта. С обзиром да си редовно присутан на једном од јавних медија, предлажем ти да иницираш сазовање „СВЕСРБСКОГ САБОРА УЈЕДИЊЕЊА КРАЈИШНИКА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ“, када то нису успјели како кажеш ови што „клепају и клепетају“.
Чуди ме да си себи дао за право да сва удружења сврсташ у исти ЛОШ И НЕГАТИВНИ КОШ, а да се прије тога ниси ни потрудио да сазнаш бар нешо о раду тих појединаца и удружења, што у сваком случају наводи на помисао да си то учинио по нечијој наруџби или тенденциозно смишљено.
Да ли свештенство цркве Свети Ћирило и Методије који су одржали опело погинулим и несталима „клепају и клепећу“?
Да ли удружења прогнаника који су положили вијенце за све погинуле, настрадале и нестале Крајишнике на спомен чесму у Бусијама „клепају и клепећу“?
Да ли представници Војске Републике Србије, који су скували гра илити пасуљ и исти подијелили присутном народу, су дошлки да „клепају и клепећу“?
Да ли уважени гости са државног и локалног нивоа власти „клепају и клепећу“ како ти рече?
Да ли дијеца учесници ове манифестације који имају од 5 – 12 година „клепају и клепећу“?
Да ли КУД-ови и појединци учесници ове манифестације који чувају културу, обичаје и градицију свога краја од заборава „клепају и клепећу“?
Да ли Културно – историјски центар Крајишника, који јавности представља књижевно стваралаштво не само писаца из Крајине, „килепају и клепећу“?
Да ли 30 косаца, који су се окупили да покажу своје знање и обичаје кошења са косачком ужином то чине „клепањем и клепетањем“?
Морам да ти кажем да је у организацији овогодишње манифестације активно било укључено више оде 40 људи кроз: Комисија за литерарно – књижевно стваралаштво, Комисија за народне обичаје, Комисија за културно – забавни програм, Комисија за безбједност, Комисија за сарадњу са војском и другим институцијама, Комисија за организацију терена манифестације и Главни организациони одбор, а међу њима је било официра, економиста, инжињера, правника, професосра, ... па те питам да ли су сви они „клепали и клепетали“?
Сигурно читаш новине „Српско коло“ и у њима си могао прочитати да Крајишници овакве или сличне манифестације одржавају широм Србије, а нарочито Војводине, па богами и у нашој дијаспори широм свијета, али нисам имао прилике чути да си те манифестација окитио са „клепањем и клепетањем“.
Да ли је било „клепања и клепетања“ и на претходних осам ових менифестација, на којима си ти био главни водич на бини, а изгледа да није, пошто је главни организатор тих манифестација био други човјек (твој земљак кордунаш)?
Сигурно да постоји још „да ли“, али и ово је довољно. Не очекујем твој одговор ни на ове „да ли“, али ипак очекујем да уложиш своје знање и моћи да нас напокон ујединиш, јер ти то очито знадеш, само чекаш да ти неко даде мандат. И ево имаш моју подршку, а вјерујем и свих осталих Крајишника.
На крају само једна констатиација, предпостављам да ти неби били баш све једно када би нетко твоју емисију „Завичај“ на радију, који водиш већ 13 година, назвао емисијом „клепања и клепетања“.
Могу се сложити са тобом да ова манифестација, која се као културно –витешка манифестација налази у програму Туристичке организације ГО Земун, може још квалитетније осмислити и организовати, али то не значи да ми који смо изнијели овогодишњу манифстацију „клепамо и келпетамо“. Можда нисмо оправдали очекивања твоја, па можда и још неких других, али то неби тгребао да буде разлог да нас понизаваш и омаловажаваш, већ би ми било драже да си нам сугерисао шта све треба да се уради да ова манифестација буде на још већем завидном нивоу. У сваком случају биље ишта него ништа.
С поштовањем. Један од организатора „клепања и клепетања“, иако сматрам да то нисам ни по којем критерију, а та товја малициозна квалификација ме натјерала да ти изнесем неке моје теме и дилеме.
Јован С. Вученовић
Више од тога, у жељи да унаприједимо комуникацију Крајишника, поштујући и другачије мишљење.
Ево Јовановог текста:
Уважени Саво Крајишниче.
Послије подужег размишљања и двоумљења одлучио сам да се ипшак огласим, пошто си ме без разлога и без иакаквог оправдања омаловажио и понизио, па сматрам за потребним да изнесем нека своја размишљања.
Како сам ја један од оних који „клепају и клепетају“, како си нас лијепо нагрдио, ваљда ћеш ми дати за право да те замолим да ми објасниш тко то и на који начин „клепа и клепета“. У мојем крају ријеч „клепетање“ имала је погрдно значење „причање без везе“ или „траћење времене без икаквог ефекта“
Прије свега свака ти част што си се окуражио да наведеш неке од пробелма протјераних Крајишника са њихових вишевјековних огњишта. С обзиром да си редовно присутан на једном од јавних медија, предлажем ти да иницираш сазовање „СВЕСРБСКОГ САБОРА УЈЕДИЊЕЊА КРАЈИШНИКА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ“, када то нису успјели како кажеш ови што „клепају и клепетају“.
Чуди ме да си себи дао за право да сва удружења сврсташ у исти ЛОШ И НЕГАТИВНИ КОШ, а да се прије тога ниси ни потрудио да сазнаш бар нешо о раду тих појединаца и удружења, што у сваком случају наводи на помисао да си то учинио по нечијој наруџби или тенденциозно смишљено.
Да ли свештенство цркве Свети Ћирило и Методије који су одржали опело погинулим и несталима „клепају и клепећу“?
Да ли удружења прогнаника који су положили вијенце за све погинуле, настрадале и нестале Крајишнике на спомен чесму у Бусијама „клепају и клепећу“?
Да ли представници Војске Републике Србије, који су скували гра илити пасуљ и исти подијелили присутном народу, су дошлки да „клепају и клепећу“?
Да ли уважени гости са државног и локалног нивоа власти „клепају и клепећу“ како ти рече?
Да ли дијеца учесници ове манифестације који имају од 5 – 12 година „клепају и клепећу“?
Да ли КУД-ови и појединци учесници ове манифестације који чувају културу, обичаје и градицију свога краја од заборава „клепају и клепећу“?
Да ли Културно – историјски центар Крајишника, који јавности представља књижевно стваралаштво не само писаца из Крајине, „килепају и клепећу“?
Да ли 30 косаца, који су се окупили да покажу своје знање и обичаје кошења са косачком ужином то чине „клепањем и клепетањем“?
Морам да ти кажем да је у организацији овогодишње манифестације активно било укључено више оде 40 људи кроз: Комисија за литерарно – књижевно стваралаштво, Комисија за народне обичаје, Комисија за културно – забавни програм, Комисија за безбједност, Комисија за сарадњу са војском и другим институцијама, Комисија за организацију терена манифестације и Главни организациони одбор, а међу њима је било официра, економиста, инжињера, правника, професосра, ... па те питам да ли су сви они „клепали и клепетали“?
Сигурно читаш новине „Српско коло“ и у њима си могао прочитати да Крајишници овакве или сличне манифестације одржавају широм Србије, а нарочито Војводине, па богами и у нашој дијаспори широм свијета, али нисам имао прилике чути да си те манифестација окитио са „клепањем и клепетањем“.
Да ли је било „клепања и клепетања“ и на претходних осам ових менифестација, на којима си ти био главни водич на бини, а изгледа да није, пошто је главни организатор тих манифестација био други човјек (твој земљак кордунаш)?
Сигурно да постоји још „да ли“, али и ово је довољно. Не очекујем твој одговор ни на ове „да ли“, али ипак очекујем да уложиш своје знање и моћи да нас напокон ујединиш, јер ти то очито знадеш, само чекаш да ти неко даде мандат. И ево имаш моју подршку, а вјерујем и свих осталих Крајишника.
На крају само једна констатиација, предпостављам да ти неби били баш све једно када би нетко твоју емисију „Завичај“ на радију, који водиш већ 13 година, назвао емисијом „клепања и клепетања“.
Могу се сложити са тобом да ова манифестација, која се као културно –витешка манифестација налази у програму Туристичке организације ГО Земун, може још квалитетније осмислити и организовати, али то не значи да ми који смо изнијели овогодишњу манифстацију „клепамо и келпетамо“. Можда нисмо оправдали очекивања твоја, па можда и још неких других, али то неби тгребао да буде разлог да нас понизаваш и омаловажаваш, већ би ми било драже да си нам сугерисао шта све треба да се уради да ова манифестација буде на још већем завидном нивоу. У сваком случају биље ишта него ништа.
С поштовањем. Један од организатора „клепања и клепетања“, иако сматрам да то нисам ни по којем критерију, а та товја малициозна квалификација ме натјерала да ти изнесем неке моје теме и дилеме.
Јован С. Вученовић
Нема коментара:
Постави коментар
Коментар: